Strony

Maj 2018
P W Ś C P S N
« Sty    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Ciekawe artykuły

  • Kawowe ekspresy saecoKawowe ekspresy saeco
    Kawa z ekspresu. Kultura picia kawy w Polsce przeżywa ostatnio dość sporą zmianę. Kiedyś pijano u nas głównie tak zwaną kawę po turecku lub jej rozpuszczalną wersję. Dziś coraz więcej …
  • Zawieszenie działalnościZawieszenie działalności
    Kiedy interes nie idzie najlepiej mamy kilka opcji na rozwiązanie tego problemu. Możemy firmę zlikwidować, zawiesić lub poszukać pomocy finansowej. Zaprezentuje opcje zawieszenia. Jest to forma dobra w sytuacji, kiedy …

Emocjonalny wymiar biznesu

Wiele osób uważa, że emocje w biznesie jedynie przeszkadzają. To jednak nie prawda. Inteligencja emocjonalna jest ważnym aspektem, który pozwala na pokonywanie wielu barier i trudności, na jakie napotykają pracownicy i właściciele zajmujący się biznesem. Najważniejsze jest, aby posiadać umiejętność związaną z identyfikowaniem uczuć, jakie wyrażane są przez daną osobę. Jest to niezwykle ważny aspekt w biznesie. Emocjami można sterować i je odpowiednio kierować. Jedynak jedynie wtedy, jeśli się je prawidłowo rozpozna. Warto więc podejmować działania, które pomogą rozszerzać taką wiedzę. Możliwe będzie dzięki temu zawiązywanie ważnych dla swojego biznesu umów, które pozwolą na jego prawidłowy rozwój. Ponadto, jeśli dany biznesmen uświadomi sobie to jaki wpływ mogą mieć emocje i on sam na innych i będzie umiał tym odpowiednio sterować, żaden przeciwnik biznesowy nie będzie mu straszny. Każdy cel w biznesie będzie mógł odpowiednio osiągnąć bez żadnych problemów. Gra na emocjach jest ważną umiejętnością.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *